sobota, 23 kwietnia 2011

Życzenia na Wielkanoc 2011



Maria Magdalena natomiast stała przed grobem płacząc. 
A kiedy [tak] płakała, nachyliła się do grobu i ujrzała dwóch aniołów w bieli, siedzących tam, gdzie leżało ciało Jezusa – jednego w miejscu głowy, drugiego w miejscu nóg. 
I rzekli do niej: 
«Niewiasto, czemu płaczesz?» 
Odpowiedziała im: 
«Zabrano Pana mego i nie wiem, gdzie Go położono». 
Gdy to powiedziała, odwróciła się i ujrzała stojącego Jezusa, ale nie wiedziała, że to Jezus. 
Rzekł do niej Jezus: 
«Niewiasto, czemu płaczesz? Kogo szukasz?» 
Ona zaś sądząc, że to jest ogrodnik, powiedziała do Niego: 
«Panie, jeśli ty Go przeniosłeś, powiedz mi, gdzie Go położyłeś, a ja Go wezmę». 
Jezus rzekł do niej: 
«Mario!» 
A ona obróciwszy się powiedziała do Niego po hebrajsku: 
«Rabbuni», to znaczy: Nauczycielu! 
Rzekł do niej Jezus: 
«Nie zatrzymuj Mnie, jeszcze bowiem nie wstąpiłem do Ojca. Natomiast udaj się do moich braci i powiedz im: "Wstępuję do Ojca mego i Ojca waszego oraz do Boga mego i Boga waszego"». 
Poszła Maria Magdalena oznajmiając uczniom: 
«Widziałam Pana i to mi powiedział». 
 
Najpierw mówiła: "zabrano Pana " a potem "widziałam Pana"...
Życzę wszystkim zaglądającym na tę stronę internetową radości podobnej do radości Marii Magdaleny:
- radości przemiany życia możliwej dzięki miłości Jezusa,
- radości odnajdywania na co dzień Zmartwychwstałego w Eucharystii, sakramencie pojednania, modlitwie i drugim człowieku,
- radości dzielenia się Dobrą Nowiną ze wszystkimi.
ALLELUJA! JEZUS ŻYJE!!!




Jezus zwyciężył, to wykonało się a d 
Szatan pokonany, Jezus złamał śmierci moc G C 
Jezus jest Panem, o Alleluja a d 
Po wieczne czasy Królem Królów jest E a 

Jezus jest Panem x4 a d G (C) E 
Tylko Jezus jest Panem x2 a d 
On jest Panem ziemi tej…. Oooole E a 

1 komentarz:

  1. Zmartwychwstał Pan i żyje dziś

    Ref: Zmartwychwstał Pan i żyje dziś, blaskiem jaśnieje noc
    Nie umrę, nie, lecz będę żył, Bóg okazał swą moc
    Krzyż to jest brama Pana, jeśli chcesz przez nią wejdź
    Zbliżmy się do ołtarza Bogu oddajmy cześć!

    1. Dzięki składajmy Mu, bo wieczna jest jego łaska
    Z grobu powstał dziś Pan, a noc jest pełna blasku
    Chcę dziękować mu i chcę Go dziś błogosławić
    Jezus mój Pan i Bóg, On przyszedł, aby nas zbawić!

    2. Lepiej się uciec do Pana niż zaufać książętom
    Pan - moja moc i pieśń, podtrzymał, gdy mnie popchnięto
    Już nie będę się bać, cóż może zrobić mi śmierć
    Nie, nie lękam się i śpiewam chwały pieśń!

    3. Odrzucony Pan, stał się kamieniem węgielnym
    Pan wysłuchał mnie, On jest zbawieniem mym
    Cudem staje się noc, gdy w dzień jest przemieniona
    Tańczmy dla niego dziś, prawica Pańska wzniesiona!

    Pieśń Wspólnoty Miłości Ukrzyżowanej


    Nie ma większej radości niż ta ,że Jezus pokonał grzech ,śmierć,że Zmartwychwstał.Tobie
    i mi pokazał drogę jak umrzeć dla grzechu i odrodzić się do nowego życia.A ta pieśń niech będzie modlitwą uwielbienia i dziękczynienia.
    JEZUS CHRYSTUS ZMARTWYCHWSTAŁ,ALLELUJA !!!

    OdpowiedzUsuń