środa, 30 czerwca 2010

Tomek Kamiński - Ty tylko mnie poprowadź


Gdy drogi pomyli los zły
I oczy mgłą zasnuje
Miej w sobie tę ufność
Nie lękaj sie
A kiedy gniew świat ci przesłoni
I zazdrość jak chwast zakiełkuje
Miej w sobie tę ufność Nie lękaj się
Ref.: Ty tylko mnie poprowadź
Tobie powierzam mą drogę
Ty tylko mnie poprowadź
Panie mój
2. Poprowadź jak jego prowadzisz
Przez drogi najprostsze z możliwych
I pokaż mi jedną Tę jedną z nich
A kiedy już głos twój usłyszę
I karmić się będę nim co dzień
Miej w sobie tę ufność Nie lękaj się

1 komentarz:

  1. Kiedy wierzę i ufam Bogu mam ufność,że On mnie poprowadzi i przeprowadzi przez różne sytuacje mojego życia.
    A to co takie proste staje się czasami bardzo trudne w ludzkim rozumieniu.
    Nie lękaj się-mówi do każdego z nas Bóg,a moją odpowiedzią -modlitwą -jest TY tylko mnie poprowadź..
    Bardzo głęboka treść,ściskająca za serce,kiedy staje się modlitwą ...

    OdpowiedzUsuń